Valorile INCASO:
- Corectitudine în relațiile cu clienții și debitorii
- Comunicare transparentă
- Conformitate
- Dezvoltare continuă pentru performanță
Criteriul cel mai important care face diferența între o companie oarecare de colectare a datoriilor și o companie de încredere de colectare a datoriilor rezidă în valorile și standardele care stau la baza activității acesteia.
În activitatea sa, echipa INCASO se conduce de trei principii de bază: responsabilitate, integritate, etică.
Ne mândrim cu reputaţia noastră, acționînd cu onestitate, corectitudine și etică oriunde ne desfășurăm activitatea. Reputaţia noastră este construită pe valorile companiei, angajaților noștri și angajamentului nostru, în calitate de colectiv, care acționează cu integritate în numele întregii noastre companii.
Avem o abordare de zero toleranţă faţă de darea şi luarea de mită, precum și faţă de fenomenul corupției per general, fapt care privește fiecare aspect al afacerii noastre. Respectăm normele legale naționale și internaționale relevante pentru combaterea corupției.
Recuperarea creanțelor reprezintă unul dintre cele mai dificile domenii, iar noi ne-am convins de-a lungul timpului că, pentru a avea success în această activitate, trebuie să existe reguli clare de joc și, la fel de important, standardele etice și de conduită.
Fiecare dintre angajații INCASO este direct responsabil de promovarea unui compartament etic și legal. Compania promovează, de asemenea, un comportament integru. Pentru noi este la fel de important ca angajații să-și atingă obiectivele, dar și să acționeze într-o manieră responsabilă și exemplară atât în raport cu clienții, cât și cu debitorii.
INCASO respecta drepturile privind datele cu caracter personal si dispune de o procedura de activitate conform legislatiei privind datele cu caracter personal.
Responsabilitatea companiei nu se oprește în birourile sale și nici la relațiile cu clienții sau debitorii. INCASO se implică activ și sprijină diverse inițiative socio-culturale. Noi credem că prin contribuția fiecăruia, oricât de mică, țara noastră poate deveni un loc mai bun pentru noi și generațiile viitoare.
Cele trei principii enumerate mai sus caracterizează toate activitățile și interacțiunile echipei INCASO cu clienții săi și debitorii, totodată, acestea stau la baza standardelor noastre etice și se regăsesc în Codul de conduită.
Codul nostru de conduită reprezintă un set minim de reguli de care se conduc toți cei care fac parte din echipa INCASO. Acesta presupune atât respectarea legilor și a reglementărilor în domeniu, cât și a unui set de cerințe speciale în relațiile cu clienții și debitorii. Codul poate fi consultat accesând link-ul de mai jos.
Codul de conduită al colectorului / recuperatorului