Dacă aveți o datorie noi avem, cel puțin, o soluție pentru Dvs:
INCASO nu doar recuperează datorii, dar abordează fiecare datorie în mod individualizat ajutând debitorul prin oferirea de soluții financiare, în primul rând în formă de acorduri de plată eşalonată, care stopează calculul penalităţilor şi permite debitorilor să achite datoriile în condiții avantajoase; INCASO urmărește cauzele care au determinat apariția datoriei, informând ulterior clienții săi care folosesc aceste date, după caz, pentru îmbunătățirea proceselor interne.
Soluțiile pentru debitor sunt propuse luându-se în considerare situaţia financiară a debitorului.
1. Nu intrați în panică
Este bine că vă contactează INCASO şi nu instanţa de judecată sau executorul judecătoresc. În acest moment datoria dumneavoastră este gestionată de INCASO şi este un moment bun pentru a gasi o modalitate de a rambursa datoria mai repede sau de a încheia un acord de reeșalonare a datorie (achitarea în rate).
2. Rambursaţi datoria repede sau aranjaţi rambursarea în rate!
Achitarea datoriei imediat după primirea notificării INCASO este cea mai rezonabilă soluție, din punct de vedere economic și chiar psihologic. Totuși, conștientizăm că uneori aceasta este mult prea dificilă pentru debitorii. Deaceea oferim soluții și extra-judiciare pentru eliminarea datoriilor, cum ar fi:
a. Informarea debitorului despre datorie şi consecinţele de neplată a acesteia în termen;
b. Consultarea juridică a debitorului;
c. Semnarea unui acord de reesalonare a datorie (semnarea unui grafic de achitare, atragerea de fidejusori, gajarea sau ipotecarea obligaţiei de plată, etc.
3. Contactați INCASO
Ce faceți dacă primiți o scrisoare de la INCASO?
Citiți atent notificarea. Dacă sunt erori (adresa e greșita, adresatul etc.) reveniți cu un apel la 022 85 37 85 și informați colectorii;
Dacă este vorba de o datorie restantă a Dvs – REVENIȚI urgent la la numărul de telefon pe care îl regăsiţi în scrisoarea primită din partea noastră, aveţi acces rapid şi uşor către unul dintre angajaţii noştri, care pot întotdeauna să vă ajute prin explicarea problemelor legate de plângerea creditorului, bazele legale, posibilităţile de a aranja rambursarea în rate sau a discuta despre orice alt mod de rezolvare amiabilă a problemei. Având scopul de a asigura confidenţialitatea, acordăm o atenţie specială protecţiei datelor cu caracter personal şi, prin urmare, vom discuta detaliile cazului numai cu persoanele numite în decursul corespondenţei. La începutul fiecărei conversaţii vom verifica detaliile personale ale debitorilor, pentru a ne asigura că avem dreptul de a contacta persoana. Discutați cu colectorii, încercați să stabiliți un grafic de placă comod pentru dvs pentru a nu fi repetat in întârziere.
4. Nu vă ascundeți
Cooperarea cu INCASO este în interesul dumneavoastră. Numai un dialog va face posibilă pentru noi rezolvarea cu succes a problemei. Prin evitarea contactului cu noi vă veţi priva de şansa de a gasi o soluţie potrivită pentru Dvs.
Managementul creanţelor este nucleul afacerii noastre. Angajatii noştri sunt experţi în domeniu. În calitate de companie de colectare a datoriilor, avem atât cunoştinţe juridice, cât şi capacitatea necesară pentru a prelua mai multe activitaţi, care au ca scop recuperarea sumelor datorate către clienţii noştri. Pentru INCASO, colectarea unei datorii este doar o chestiune de timp. Până la un moment, termenul şi condiţiile de rambursare sunt negociabile. În cazul în care debitorul nu acceptă şansa oferită de noi, cazul lui va face obiectul procedurilor judiciare, care implică costuri suplimentare ridicate (vezi consecințe de neplată).
Evitați strategia struțului. Dacă sunteți în întârziere de plată, contactați clientul/colectorul, comunicați, solicitați eșalonarea sau restrusturarea creditului.