Când o companie trebuie să apeleze la o agenție de recuperare a creanțelor?

Când o companie trebuie să apeleze la o agenție de recuperare a creanțelor?

Companiile, în momentul în care stabilesc strategii pentru crearea ofertelor avantajoase pentru clienții lor sau pur și simplu pentru livrarea serviciilor oferite, calculează o marjă de eroare necesară prevenirii pierderilor, dar care nu întotdeauna acoperă cheltuielile cauzate de situațiile neprevăzute.

Indiferent de domeniu, întotdeauna vor exista clienți care nu își vor achita la timp facturile, de aceea multe dintre companii sună să amintească de achitarea facturilor sau transmit sms-uri/ înștiințări de plată.

Telefoane, e-mailuri și înștiințări pentru a evita acumularea datoriilor, toate acestea implică timp și bani suplimentar din partea companiei, care pot fi justificate atât timp cât dau rezultate.

Ce se întâmplă atunci când companiile trimit facturi care nu sunt plătite și încercările de a contacta debitorii eșuează? Sau atunci când singurul lucru primit înapoi din partea clienților dumneavoastră sunt scuze sau justificări de neplată.

În momentul în care va confruntați cu situații similare și ați epuizat toate metodele de contactare, informare și somare de plată, este timpul să luați legătură cu o companie de colectare și recuperare a creanțelor. Companiile de colectare sunt specializate în recuperarea creanțelor cu scadență depășită – de obicei, peste 90 de zile sau mai mult. Aceste companii se specializează pe diverse modalități de comunicare pentru a ajunge la debitori și a-i convinge să plătească.

Important este ca reprezentanții companiilor să conștientizeze din timp că întârzierea plăților poate avea repercusiuni costisitoare și de lungă durată pentru afacerea lor. Cu cât datoria este mai veche, cu atât gradul de recuperare este posibil să fie mai redus.

În cazul în care ați decis să apelați la serviciile unei agenții de colectare, este important să faceți mai întâi o cercetare și să identificați ce anume diferențiază o agenție bună față de concurență. De asemenea, este esențial să identificați o agenție experimentată și profesionistă. O agenție de colectare respectabilă se conformează regulilor de bună conduită în domeniu.

INCASO MOLDOVA are o experiență de 10 ani în domeniul colectării și recuperării datoriilor și vă poate ajuta să soluționați eficient și profesionist problema datoriilor. Fătă plăți în avans sau comisioane ascunse, cu o rată de recuperare de până la 90%.

De ce INCASO? Pentru că avem toate instrumentele și resursele necesare pentru a asigura cele mai bune rate de recuperare: reprezentare la nivel național, parteneriate interne/ externe, avocați, mediatori atestați, echipă experimentată și bine pregătită.

INCASO oferă următoarele servicii:
- Colectarea datoriilor cu o întârziere între 0 și 30 de zile (Very Light Collection);
- Colectarea creanțelor cu întarzieri cuprinse între 31 și 90 de zile (Light Collection);
- Colectarea datoriilor cu peste 90 de zile întârziere (Late Collection);
- Recuperea creanțelor pe cale judiciară și de executare (Hard Collection);
- Recuperarea datoriilor cu portofolii lucrate anterior (Second Collection).

Noi ne ocupăm de recuperarea datoriilor, astfel încât dumneavoastră să utilizați resursele economisite pentru dezvoltarea afacerilor, scutindu-vă de probleme inutile care pot avea consecințe dintre cele mai neplăcute. 

Pentru a lua legătura cu INCASO, apelați (022) 85 37 85 sau scrieți-ne la adresa de e-mail: sales@incaso.md.