INCASO lansează prima campanie de comunicare adresată persoanelor care au datorii
Compania de colectare a datoriilor INCASO, lider pe piață în recuperări de creanțe negarantate, lansează o nouă etapă a campaniei de comunicare, adresată persoanelor cu datorii.
Este pentru prima data când în Republica Moldova se desfășoară o campanie de comunicare, elaborată de o companie de colectare a creanțelor, adresată persoanelor care au datorii.
“Ştim că cel mai adesea debitorii nu își pot plăti datoriile pentru că pur și simplu nu au bani. Astfel, înainte de orice, comunicăm în mod amiabil cu debitorii noştri și încercăm să le oferim soluţii financiare reciproc avantajoase”.
Cel mai adesea oamenii se ascund și încearcă să scape de problemă, deoarece se tem și nu știu ce să facă. “Vrem să invităm debitorii la dialog, vrem să cunoască cum funcționează INCASO, la ce anume se pot aștepta și ce anume pot face pentru a-și rezolva cu bine problema datoriilor.”- a spus directorul general INCASO, Veaceslav MÎRZA.
Obiectivul inițiativei INCASO este să-i determine pe debitorii cu întârzieri la plata datoriilor să fie receptiv la notificările INCASO, să fie deschiși contactului, dialogului și cooperării cu INCASO deoarece toate acestea sunt în interesul lor.
INCASO procesează la moment peste 45.000 de debitori activi. Profesionalismul companiei este inspirat de profesionalismul fondatorului JULIANUS INKASSO, ce activează în UE din 1994.
Cei mai mari Clienţii ai INCASO: Moldcell, Moldtelecom, Orange, Arax, Avon, Iute Credit, GasNaturalFenosa (Union Fenosa), Coca-Cola, Donaris Asigurări.